Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Категорії розділу

Новини [959]
ТВОЇ ЛЮДИ, ЧУТІВЩИНО [103]
"СІЛЬСЬКІ НОВИНИ"

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 230

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Новини

Дошкілля
Цього дня у чутівському дитсадку „Світанок” зібрались вихователі та завідуючі ДНЗ на засідання районного методоб’єднання вихователів. Педагоги, які атестуються цього року, звітували про свою роботу над обраними проблемами розвитку дітей. Творчий звіт - це лише один з етапів атестування, окрім нього проводять ще багато різноманітних заходів, зокрема у формі районних семінарів.
Першою виступила вихователька Ірина Зиль з Филенкового. Протягом атестаційного періоду (який, зазвичай, становить близько п’яти років) Ірина Михайлівна працювала над проблемою виховання у дітей валеологічного світогляду. І.Зиль наголосила, що навички здорового способу життя формуються саме у дитинстві. Прищеплювати дітям корисні звички та основи правильного харчування Ірині Михайлівні допомагають прислів’я, приказки, вірші про здоров’я, а також найрізноманітніші ігри та бесіди, у т. ч. і з батьками. Над схожою проблемою працює і вихователька з чутівського дитсадка „Веселка” Катерина Литвиненко. Вона радо поділилась своїм досвідом та зауважила, що діти уже майже не приносять із собою до дитсадка чіпси, сухарики, кукурудзяні палички та інші шкідливі харчі. Отже, малеча робить для себе правильні висновки. К.Литвиненко загартовує дітей на прогулянках. Гуляти вони не виходять лише у дощову погоду. Під наглядом медсестри діти її групи використовують сольовий розчин, п’ють чаї з лікарських трав. Лідія Андрусенко з Коханівки працює за методом сенсорного виховання дошкільнят. Відомо, що малеча найкраще засвоює матеріал в ігровій формі. Тож Лідія Василівна постійно вивчає досвід колег і у своїй групі створила декілька своєрідних посібників для дітей, за якими вони запам’ятовують якості та призначення предметів. Л.Андрусенко зауважує, що, виготовляючи своїми руками вироби з підручних матеріалів, діти запам’ятовують їх властивості. А розвиваючи дрібну моторику рук, малюки поступово поліпшують і своє мислення та мовлення. Людмила Бурнейко працює в артемівському дошкільному закладі „Сонечко”. Вона обрала напрямок роботи, який якнайповніше розкриває дитині сенс родинних стосунків та її місце і роль у сім’ї. Значні зусилля вихователька спрямовує на роботу з батьками, адже Людмила Іванівна впевнена, що створення міцного зв’язку між дитиною, її батьками та вихователем – це запорука гармонійного розвитку особистості, за якого негативний вплив суспільства на несформований світогляд дитини буде мінімальним. Валентина Близнюк з Филенкового працює над формуванням у дошкільнят комунікативних рис мовлення. У своїй роботі вихователька приділяє особливу увагу тому, як спілкуються діти між собою і з дорослими та чи вміють вони правильно звертатись з проханням, пропозицією. Валентина Вікторівна наголосила на необхідності зранку звертати увагу на настрій дитини. Якщо вона невесела, то її слід обов’язково відволікти від поганих думок, тоді увесь день дитина буде активнішою, краще засвоюватиме матеріал. Вихованці В.Близнюк моделюють різноманітні проблемні ситуації, які можуть виникнути у громадських місцях, та вчаться правильно в них поводитись. Валентина Вікторівна поскаржилась, що у дитсадках немає логопедів. Виховательці вдалося самостійно навчити хлопчика правильно вимовляти звуки „р” та „л”, але у дошкільному закладі ще є діти, які теж потребують допомоги у виробленні навичок мовлення. Неля Лоза з артемівського „Теремка” розвиває мовлення дошкільнят за допомогою українського фольклору. „Діти, чиє виховання тісно переплетене з використанням усної народної творчості, виростають більш чутливими до художньо-образного слова та залюбленими у рідну мову, - переконана Неля Олексіївна. – Коли я вирішила працювати у цьому напрямку, то й сама із задоволенням поринула у скарбницю рідного слова. Помітила, що навіть нудні для малечі режимні дії (одягання, умивання і т. д.) стають значно веселішими, якщо використовувати примовки. Коли одягаємось, говоримо: „Чоб-чоб-чобіток”, - і малеча одразу посміхається”. Неля Олексіївна наголосила, що фольклор діє лише тоді, коли примовки і приказки використовують влучно, а пісні виконують весело і динамічно. Для Любові Бацман з Черняківки усна народна творчість - засіб всебічного розвитку дітей. А взагалі у дитсадку цього мальовничого села особливу увагу приділяють громадянському вихованню дітей. Схожа тактика і у виховательки з чутівської „Веселки” Тетяни Бездітко. Щоправда її робота має більш етнографічну спрямованість. Людмила Метеньканич зі Сторожового впевнена, що діти мають виявляти творчість та елементарну самокритику, тому у своїх вихованців вона намагається сформувати логіко-математичну компетентність. Оригінальний підхід до виховання у музичного керівника „Світанку” Валентини Литовченко. Відомо, що музика має лікувальні властивості, а класичні композиції по-різному впливають на організм. На цьому і ґрунтується праця Валентини Миколаївни. На її заняттях малеча займається логаритмікою, пальчиковою та дихальною гімнастикою, вокало-, танце-, ігро- та казкотерапією, комунікативними танцями, та елементарним музикуванням. Вихователь «Світанку» Світлана Сторчак формує у дошкільнят початкові знання про права і свободи дітей. Море позитивних емоцій залишилось у малюків після відвідин районного краєзнавчого музею. Прогулюючись Алеєю Слави, Світлана Михайлівна розповіла малечі про кожного з наших видатних земляків. Діти запам’ятали, що саме завдяки Івану Васильовичу Ропавці вони зараз ходять до такого чудового сучасного дитсадка. Наприкінці звітних виступів в актовому залі влаштували виставку напрацювань дошкільних педагогів. Кожен з них використовує свої методи у роботі з дітьми, але всі намагаються виховати добру, чуйну, небайдужу та благородну молодь - майбутнє України.
Дар'я Густіліна
Категорія: Новини | Додав: редакция (27.01.2012)
Переглядів: 685 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Пошук

Друзі сайту